niedziela, 18 października 2015

Jesień - znalezione w sieci

"Nie ma piękniejszego światła, od światła jesieni. Nigdy nie było. A gdy odkryłem to wiele lat temu, miało to dla mnie ten sam posmak, ten sam wydźwięk i unikalny charakter co dziś. Bo w istocie to bezczas. Magia zaklętych w barwy minut, godzin i dni. Wymiar absolutny, w którym mądrość całych pokrytych kurzem wiekowych manuskryptów, miesza się z dopiero co wypowiedzianym naprędce szeptem.
Taka jest jesień.
A ja już nigdy nie rozwiąże tej zagadki. Dlatego tylko ślepo kocham i...celebruję."

Dodam od siebie, że ja również :)
Polecam cały wpis o jesieni z arcyciekawego bloga "Coś więcej".

1 komentarz:

  1. To miło że ktoś podziela moją opinię, że potrafi podobnie spojrzeć na pewne rzeczy i w tożsamy sposób coś odczuć.
    Uświadamia mi to jasno, że nie jestem odosobniony w swoich poszukiwaniach, w swoich obserwacjach i chwilach kiedy staram się odkrywać coś nowego. Albo po prostu wracać do czegoś, co już niby mi znajome, utrwalone, zapamiętane, a jednak...nie do końca. Bowiem wciąż esencją tego jest jakaś bajeczna tajemnica i koloryt, którego nigdy właściwie nie ubierzemy w słowa.

    Dziękuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń