wtorek, 22 kwietnia 2014

Dzisiejszy spacerek

 
A co tam, na prośbę czytelników zamieszczam fotki z dzisiejszej „codzienności”. Wydawało mi się, że wiosna to tak banalnie ładna pora roku, że robienie jej fotek, a tym bardziej zamieszczanie ich na blogu, to pretensjonalna pospolitość i nuda na dodatek, ale skoro ktoś lubi sobie popatrzeć na moje „pstrykanie”, to proszę bardzo :)
To zapis południowego spacerku z psem, niedaleko domu, ścieżkami, które na zmianę przemierzam prawie codziennie. Niby wciąż te same, ale mi to nie przeszkadza, ja jestem za każdym razem inny i one wbrew pozorom też, dlatego każdy spacer to przyjemność obcowania z naturą. Naturą nawet tak dotkliwie okaleczoną i zaśmieconą przez sąsiedztwo miasta. Nie wiem skąd w ludziach taka znieczulica na piękno świata, robią co mogą żeby go zdewastować i zohydzić, widać taki perwersyjny sport :(
Na szczęście, jeszcze do końca im się nie udało, świeża wiosenna zieleń litościwie przykrywa te wszędobylskie śmieci, butelki, puszki, jakieś szmaty i gruz, a zimą znów spadnie śnieg i będzie jeszcze ładniej.





Śliczne sałatkowe pokrzywy, latem będą miały ze 2 metry!
Tu siedzi motylek ;)


Gdzie woda tam życie...
 


















3 komentarze:

  1. Kiedy byłem mały,
    pytałem "Co to życie,
    co to życie, mamo?"
    "Widzisz życie to ja i Ty,
    ten ptak, to drzewo i kwiat"
    odpowiadała mi

    W życiu piękne są tylko chwile
    W życiu piękne są tylko chwile

    Teraz jestem duży
    I wiem, że w życiu piękne są tylko chwile
    Dlatego czasem warto żyć
    Dlatego czasem warto żyć!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiosna jest fotogeniczna. ;))
    Greenway

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna ta żabka, ciekawe co za gatunek :)

    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń